π‘©π’“π’†π’‚π’Œπ’‡π’‚π’”π’• 𝑨𝒕 π‘»π’Šπ’‡π’‡π’‚π’π’š'𝒔

✦π‘©π’“π’†π’‚π’Œπ’‡π’‚π’”π’• 𝑨𝒕 π‘»π’Šπ’‡π’‡π’‚π’π’š'𝒔✦

⭐ 3/10⭐
14+  πŸ‡¬πŸ‡§ πŸ‡ΊπŸ‡²
To be honest I didn't hate this. Just... I didn't like😬 It was just a waste of time for me πŸ™„⌛
Additionally, I don't really think if there were any aim of this story. It's a typical 70s - 80s American romantic comedy. If you like this genre, maybe you like it. Personally, I do like romantic comedies. But not this book Δ±-Δ±hπŸ˜’

Δ°nstagram review of π‘©π’“π’†π’‚π’Œπ’‡π’‚π’”π’• 𝑨𝒕 π‘»π’Šπ’‡π’‡π’‚π’π’š'𝒔 by me 


πŸ‡ΉπŸ‡·
Açıkçası nefret etmedim. ama sevmedim de. Okumak vakit kaybı oldu diyebilirim 😴
Ayrıca da kitabın - hikayenin, aslında bu bir hikaye- herhangi bir konusu olduğunu da düşünmüyorum. Tipik bir 70- 80'lerin Amerikan romantik komedisiydi. Eğer bu türden hoşlanıyorsanız bir şans verebilirsiniz. Şahsen ben romantik komedi filmleri sevmeme rağmen kitaptan hoşlanmadım. 😬

Comments

Post a Comment

populars

Hello!

A Kind of Spark